DOMNI BEZPIECZNY PROCES ZAKUPOWY

Zamówienie nie jest opłacone

Szanowny Kliencie,

Nie odnotowaliśmy płatności za Twoje zamówienie. Dopóki nie zostanie opłacone, nie będzie potwierdzone i przekazane do dalszej realizacji.

Wybrałeś formę płatności przelewem tradycyjnym, więc prosimy o zlecenie płatności na dane:

nr konta:
kwota:
tytułem: zamówienie

Zamówienie i jego status możesz sprawdzić na swoim koncie.

 

W razie problemów lub wątpliwości z Twoim zamówieniem skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

pisząc na adres e-mail: sklep@domni.pl
lub dzwoniąc na numer telefonu: +48 692 193 213

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia przy każdej próbie kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

 

Synage Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Składowej 12, 15-399 Białystok; wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000643153; REGON: 365682206; NIP: 9512421330.